לקנות בקלות חלקי חילוף לרכב מפירוק

חלקי חילוף מרכב לפירוק

אחד החלקים של הרכב התקלקל או נשבר? לא חייב לשלם מחיר מלא!
יש באפשרותכם לבחור ברכישה של חלקי חילוף לרכב מפירוק, ליהנות מחלק תקין במצב מצוין ועדיין לשלם הרבה פחות ממצב בו הייתם קונים את החלק חדש או נותנים למוסכניק שלכם לקנות עבורכם.

יתרונות בקנייה של חלפים מפירוק רכבים:

  • יתרון המחיר.
    ברוב המקרים תוכלו למצוא את החלק הרצוי במחיר נמוך מזה שהייתם משלמים בעת רכישה של חלק חדש תחליפי או מקורי. זה די הגיוני אם חושבים על זה, משומש צריך לעלות פחות!
  • לקבל את החלק במקום.
    שפונים לקונה רכבים לפירוק אז תמיד מקבלים את החלק במקום ללא הזמנות וללא המתנות. אם יש את החלק אז יש, אם לא תצטרכו למצוא אותו במגרש פירוק אחר. על מנת לחסוך זמן יקר אנו ממליצים לכם להתקשר למגרש לפני שאתם מגיעים כדי לבדוק האם קיים במאגר החלק שאתם צריכים, כך תוכלו לחפש את החלק בצורה יעילה וחכמה יותר ולצאת מהבית רק שאתם יודעים שבעל מגרש הפירוק מחזיק את החלק.
  • אחריות לחלק תקין.
    שמדברים על חלפים משומשים מתקבל על הדעת כי אין אחריות ארוכה למוצר, על המוכר לתת לך תקופת זמן קצרה בה תוכלו להחזיר את החלק ולקבל את כספכם בחזרה במידה ואתם מגלים כי החלק לא תקין או שמצאתם חלופה טובה יותר.
  • התקנת חלק מקורי.
    שאתם רוצים לרכוש חלקי חילוף לרכב עומדים לרשותם מספר אפשרויות עיקריות: חלקי חילוף חדשים ומקוריים מהיצרן, חלקים חדשים אך תחליפים, חלפים משומשים או משופצים בחלק מהמקרים. במקרים רבים עדיף לרכוש חלפים חילוף לרכב מפירוק על פני חלק משומש אך תחליפי.

טיפים לרוכשים חלקים ממגרש לפירוק רכבים

ישנם מקרים בהם החלק התקול גורם למצב שהרכב עומד במקום ולא ניתן לנסוע איתו למגרש הפירוק, במצב שכזה מומלץ שתיקחו איתכם את רישיון הרכב על מנת לספק למוכר את כל המידע הנחוץ כגון: שנת הרכב, סוג, דגם מנוע (צריך במקרים מסוימים) וכד’.
בנוסף, אל תשכחו לקבל קבלה בה רשום שיש לכם את האפשרות להחזיר את החלק תוך תקופת זמן מוגדרת, על ידי כך תבטחו את עצמכם במידה שרכשתם חלק לא תקין. חשוב להזכיר כי אין באפשרותם לדעת בעת הרכישה את תקינותו של הרכב לכן עניין זה כה חשוב שיהיה ברור בעת הרכישה.

מחפשים חלקי חילוף לרכב באזור רמת גן והסביבה? גרר הארץ מזמינים אתכם ליהנות משירות אדיב, חלפים במצב מצוין ומחיר ללא תחרות!
התקשרו עכשיו לגרר הארץ במספר 053-3351540 או השאירו פרטים ותיענו בהקדם.

Recommended Posts