מה עושים עם רכב ישן שאיבד את ערכו?

אתם מחזיקים ברכב ישן שכבר לא שווה יותר מידי ולא ממש יודעים איך “להיפטר” ממנו? אז לפני שאתם חונים את הרכב ליד הבית ומוותרים עליו, הנה מספר אפשרויות שעומדות לרשותכם…

אפשרויות מומלצות למצב שלכם…

למצוא את המכסה הנכון – אם מדובר ברכב תקין שעדיין כשיר לנסיעה על הכביש הפתרון הטוב ביותר הוא פשוט למכור אותו למי שיכול לקבל ממנו ערך. במקרים רבים מה הרכב הישן שלכם הוא פתרון מושלם עבור אדם אחר. לצורך הדוגמה, סטודנטים הם קהל יעד אשר מחפש רכב לפרק זמן מוגדר ולא מחפשים להשקיע יותר מידי, לכן זו יכולה להיות הזדמנות מצוינת עבורם ליהנות מהרכב הישן שלכם. חשוב לזכור שככל שהזמן עובר יהיה לכם קשה יותר למכור את הרכב וסביר להניח שידרוש מימכם הוצאות נוספות לכן כדאי לדעת להתפשר קצת בנוגע למחיר והשיג כמה שניתן לפני שערכו ירד עוד יותר.

להעלות את ערכו ורק אז למכור זו גם אפשרות שכדאי לקחת בחשבון. נהוג לעשות זאת בעת מכירת רכב, דירה או כל דבר אחר אשר דורש מעט השקעה רגע לפני המכירה. בדרך כלל שמדובר ברכב ישן ניתן לזהות לא מעט בלאי הנגלה לעין, פשוט תקנו את הדברים הבולטים והעניקו לרכב מראה משופר ומשופץ כך שהקונה לא יצטרך להשקיע כסף וזמן לאחר הקניה (מה שקורה בדרך כלל ברכישה של רכש ישן). במקרים רבים שיפור קוסמטי בלבד יכול לעשות את כל ההבדל, השקעה בריפודים חדשים וניקיון ייסודי יכולים לשפר את המראה הכללי מה שיכול בהחלט לעזור למכור את הרכב יותר בקלות ואפילו לקבל עליו טיפה יותר ממה שחשבתם.

לפנות למגרש העוסק בפירוק רכבים – זו אופציה שלרוב תניב לכם פחות כסף עבור הרכב הישן אך יכולה לחסוך לכם לא מעט זמן וכסף. אם אתם חושבים על זה מכירה של רכב ישן יכולה לגזול לא מעט זמן (ששווה כסף), לפעמים עדיף לקבל קצת פחות וליהנות מתהליך מכירה קל ומהיר. חפשו אחר קונה רכבים לפירוק באזור מגורכם ובדקו כמה הוא מוכן לשלם לכם עבור הרכב במצב הנוכחי .

להחליף את הרכב ולהוסיף תשלום לרכב אחר – זו אפשרות רלוונטית במידה ואתם פונים למגרש העוסק במכירת רכבים, טרייד אין או חברות ליסינג אשר מוכנות לתת לכם משהו עבור רכבכם במידה ואתם רוכשים אצלם רכב אחר (בתוספת תשלום כמובן).

מה הפתרון המושלם עבורכם?

ובכן, אין תשובה חד משמעית לשאלה זו והתשובה תלויה בהעדפה האישית שלכם. בחירה מבין האפשרויות הנ”ל תלויה במצב הנוכחי של הרכב, מידת הדחיפות שלכם למכור את הרכב, הזמן הפנוי שעומד לרשותכם להתעסק עם הרכב הישן ועוד…

אם אתם לא ממהרים והרכב כן במצב טוב, כנראה שעדיף שתחפשו אחר קונה פרטי שישלם את מה שאתם מבקשים. אם הרכב דורש יותר מידי זמן והשקעה במקרים מסוימים עדיף לקבל עליו פחות ופשוט למכור אותו למגרש לפירוק רכבים ופשוט להתקדם לרכב הבא…

גרר הארץ – קונה רכבים לברזל ופירוק

אם מכירת הרכב לפירוק נראית עבורכם כמו אופציה כדאית אנו מזמינים אתכם לבקר במגרש שלנו ולקבל את התמורה הגבוהה ביותר עבור רכבכם!
התקשרו עכשיו לגרר הארץ למספר 0533351540 או השאירו פרטים בטופס יצירת הקשר ונחזור אליכם בהקדם… 

Recommended Posts