רכב נטוש על שמך? אתה מסתכן בקנסות כבדים מאוד

גרר וחילוץ רכב

 

כמה פעמים יצא לכם לראות רכבים בחניה ולעבור באותו המקום שוב ושוב ואותו הרכב שם בחניה, מעלה אבק..? כולם חושבים שזה הפתרון האידיאלי לרכב הלא תקין שלהם עד שיחליטו מה לעשות אתו…אך מדובר בטעות גדולה אותם בעלי רכבים עשויים לקבל דוחות עירייה בעקבות החניה הממושכת שעשויה לגרום לזיהום סביבתי מעצם אי תקינותו של הרכב.

אז מה הפתרון לרכב התקול..?

כמובן אם הרכב במצב המתואר ככל הנראה שכבר וודאי בחנתם את האפשרות למכירה ואותה האפשרות לא העלתה תוצאות מי יודע מה..
אולי בעקבות ההתיישנות והתקלות הטכניות שאינם משתלמים במעמד מכירה או פשוט שהרכב לא יכול להימכר באופן הזה כשאינו תקין כלל..
ובכן מדובר בנזק כלכלי לא פשוט כלל לעיתים לא משתלם לתקן או כלל לא ניתן ובעל הרכב עדיין זקוק לרכב חלופי אך אין שום תמורה לרכבו הישן…וגם לזה..יש פתרון.

גרר הארץ פתרון עד פתח ביתך!

ובכן מה אנחנו מציעים..? לא רק שירותי גרירה כשמנו אלא הרבה מעבר! על קונה רכבים לפירוק ולגריטה כבר שמעתם..? הפתרון האידיאלי לרכבים המוכרזים כמצב של טוטלוס , שאין אפשרות או לא משתלם לתקנם, רכבים לאחר תאונה ועוד מצבים שאינם מאפשרים מכירה רגילה.
מה אנחנו עושים עם הרכב התקול? הרכב כמובן לא יוכל לשמש לנסיעה אך ייתכן כי חלפיו עדיין תקינים ויהיה ניתן להשתמש בחלקם במוסכים השונים או לחילופין להעבירם לגריטה, לברזל.
בתמורה בעלי הרכב מקבלים סכום במזומן המוסכם מראש וכמובן שירותי גרירה לרכבם ללא עלות נוספת. כך תקבלו תמורה וגם תחסכו קנסות!

מתלבטים ויש לכם שאלות נוספות? פנו אלינו!

צרו אתנו קשר ונענה לכם על כל שאלה בנושא.!

קונה רכבים לברזל ולפירוק תוכלו ליהנות משירות איכותי, מקצועי ומנוסה.
וודאי תשמחו לדעת שמעבר לתמורה הכספית הרכב שלכם לא מזהם את הסביבה והולך למחזור וזה פרמטר מאוד חשוב.

Recommended Posts