יתרונות וחסרונות בגריטת רכב

האם גריטה היא אפשרות טובה עבורך?

רגע לפני שנדבר על היתרונות והחסרונות אולי כדאי להתחיל בלהבין מה זה בכלל אומר גריטה של רכב, מדובר בפרויקט מעטם משרד התחבורה שמטרתו לצמצם את כלי הרכב הישנים שנמצאים על הכביש ולצמצם את הזיהום הסביבתי. על ידי הקצאת תקציב מיוחד לתוכנית זו הממשלה למעשה מעודדת את הציבור להיפטר מהרכב הישן ולקבל תמורתו סכום סמלי של כמה אלפי שקלים….

יתרונות

שליחת הרכב לגריטה הוא פתרון יחסית קל ומהיר שיאפשר לכם למכור את הרכב מבלי לחפש תקופה ממושכת קונה פוטנציאלי, ברוב המקרים קשה להיפטר מרכב ישן שכבר די “עשה את שלו” על הכביש. פעולה זו מצדכם נחשבת לירוקה מאחר ותעזרו בצמצום זיהום האוויר שהרכב הישן שלכם גורם לסביבה.

חסרונות

רלוונטי רק עבור רכבים שנמצאים על הכביש 20 שנה לפחות, דבר המצמצם את האפשרות לבעלי רכבים רבים עם מודל טיפה יותר מתקדם. מלבד זאת, יש תקציב מוגדר אשר יכול לשמש מספר מוגבל של אנשים מידי שנה (ההערכה היא 1500 רכבים בשנה בלבד.

פנייה למגרש העוסק בפירוק רכבים…

אם אתם מחזיקים ברכב ישן או לאחר תאונה, מגרש פירוק רכבים היא גם אופציה מצוינת עבורכם.
במקום לפנות למשרד התחבורה ולעבור תהליך מסורבל פשוט חפשו אחר קונה רכבים לפירוק שנמצא באזורכם ומכרו לו את הרכב ללא עיכובים מיותרים.

ברוב המקרים מגרשי הפירוק נוהגים לשלם במזומן עבור הרכב שתמכרו להם ולתת לכם מחיר הוגן ביחס למצבו של הרכב. סכום התגמול יקבע בהתאם לשנת הרכב, סוגו, מצבו המכאני וכד’…
הרכב הקנוי עובר תהליך פירוק שבסיומו חלק מחלקי הרכב יעברו לגריסה לצורך מחזור של ברזל בעוד שהחלקים התקינים שמצבם טוב ימכרו בשנית ללקוחות המחזיקים רכב דומה.

רגע לפני שמוכרים את הרכב,

חשוב להבין כי פרמטר נוסף שיקבע את התגמול שתקבלו בעבור רכבכם הוא בחירת המגרש הנכון. מומלץ לבדוק מעט ולוודא כי מדובר במקום אמין אשר יתגמל אתכם באופן הגון בעבור רכבכם ולא ינצל את חוסר הבנתכם בנושא…

מחפשים מגרש לפירוק רכבים באזור רמת גן והסביבה? גרר הארץ קונה רכבים לפירוק וברזל ובעל ניסיון רב בתחום, אנו מתחייבים לספק לכם שירות אמין כך שתיהנו מהתגמול הגבוה ביותר בעבור רכבכם.

התקשרו עכשיו למספר 053-3351540 או השאירו פרטים בטופס יצירת הקשר!

Recommended Posts