גריטת מכוניות טיפים והמלצות

קונה רכבים לפירוק

מה זה בעצם גריטת מכוניות ולמה זה טוב? גריטה היא בעצם מחזור מתכת, ברגע שהרכב יצא משימוש ואינו תקין עוד לנהיגה הרכב עובר תהליך של מחזור שהחלקים שנשארו ממנו בעצם מיועדים למטרות אחרות וניתן להשתמש בהם בעתיד. מדינת ישראל הבינה את הפוטנציאל הגלום בגריטת מכוניות ומכיוון שאנו כבר מזמן בשנות האלפיים והקדמה והטכנולוגיה תפסו מקום נכבד ומכובד אותו הדבר גם בתחום הרכב. כדי לאפשר לאנשים לרכוש מכוניות חדשות צריך תמריץ כלשהו כדי שאכן דבר זה יתבצע, ישראל עשתה דבר חכם והציעה לבעלי רכבים ישנים סכום מסוים עבור הרכב הישן שלהם וכך יוכלו לרכוש רכב חדש, תקין ועמיד יותר.

כיצד עובד תהליך גריטת רכבים לפירוק?

ובכן תהליך גריטת המכוניות אינו מסובך מידי, ובמילים אחרות ופשוטות יותר מדובר על רכבים לפירוק. ישנו חוק שקובע שכל כלי רכב שגילו מעל 20 שנה, והוא אינו מעוקל, הנושא רישיון רכב יכול לעבור תהליך של גריטה. ניתן לבצע תהליך זה כך שלוקחים את54874 הרכב למגרש גרוטאות ואותו בעל המגרש מבצע את התהליך הנ”ל. ניתן לקבל סכום יפה בעבור גריטה. ולכן דבר זה משתלם ומומלץ לביצוע, בסופו של דבר אתם יוצאים מורווחים מכל הכיוונים, גם מקבלים תשלום עבור הרכב הישן וגם יכולים לקנות רכב חדש ותקין.

מתי כדאי להביא רכב לפירוק?

מידי פעם הרכב זקוק לביקור במוסך וזה לגיטימי, אבל מתי אותו ביקור הופך ללא שגרתי ואתם מוצאים את עצמכם מבלים במוסך זמן רב ומבזבזים זמן יקר? אם יצא לכם לאחרונה לבלות יותר מידי פעמים במוסך עם הרכב שלכם כדאי שתשקלו את עניין גריטת מכוניות , אם הרכב שלכם כבר למעלה מ 15-20 שנה מומלץ מאד לעשות זאת. כדאי לשים לב כאשר אתם רואים שאין מנוס ואתם מבקרים את המוסכניק שלכם לעיתים קרובות (ללא ספק הוא בטח גם נחמד) זה הזמן לעצור רגע ולחשוב על כיוון אחר.

אז אם אתם נמצאים בצומת דרכים, דילמה ולא יודעים מה לעשות עם הרכב הישן שלכם אתם מוזמנים לפנות אלינו “גרר הארץ” ולקבל את כל המידע הדרוש עבור רכבים לפירוק, גריטת מכוניות ועוד. אנו בחברת גרר הארץ מקצועיים , ומנוסים ומספקים שירות הוגן ואמין לכל לקוח. לקבלת ייעוץ ללא תשלום וטיפים נוספים אתם מוזמנים לפנות אלינו.

 

 

Recommended Posts