גרירה וחילוץ 24 שעות ביממה!

כולנו מכירים את “הימים הנוראים” האלו, ברגעים שאנו הכי ממהרים למקום מסוים, פתאום הרכב נתקע! החום, העצבים, אי הסבלנות ושאר התחושות הלא נעימות שאנו חווים הופכים את היום לנוראי במיוחד. האם יש דרך להעביר את הגרירה והחילוץ במהירות?

“גרר הארץ” היא החברה המובילה בישראל לשירותי גרירה וחילוץ. מדי יום אנו מסייעים למאות מלקוחותינו להעביר את היום הנוראי הזו בדרך הטובה והמהירה ביותר! המקצועיות של צוותי הגרירה שלנו, האדיבות של הצוות והשימוש ברכבים יוקרתיים המתקדמים ביותר בעולם, הופכים את השירות שלנו לעדיף על פני כל המתחרים.

גרר וחילוץ
גרר וחילוץ

אלו הסיבות שבגללן אנו חברת הגרירה והחילוץ הטובה ביותר בישראל!

מדי שנה פונים אלינו עשרות לקוחות ומודים לנו על שירותינו. בכל זאת, כל חברה תעיד על עצמה שהיא עדיפה על השאר ושהשירות בקרב הצוות המקצועי שלה אדיב במיוחד. לשם כך, הכנו עבורכם רשימה של פרמטרים שהופכים את השירות שלנו ומקצועי וטוב יותר משל כל חברות הגרירה והחילוץ השונות בישראל.

  • גרירה 24 שעות ביממה! אצלנו, אין דבר כזה “לחץ של השעות האחרונות לקראת הסגירה”, אנו מעניקים שירות נפלא ללקוחותינו בכל שעות היום. כפי שהזכרנו, רבים נתקעים “דווקא בשעות הכי לא נוחות” ולשם כך אנו נותנים מענה ללקוחותינו 24 שעות ביממה!
  • בכל מקום במרכז: אנו מעניקים שירות חם, אדיב, מקצועי ומהיר בערים השונות באזור המרכז. אנו עובדים בתל אביב, רמת גן, חולון, בת ים, בני ברק, גבעתיים, ראשון לציון, פתח תקווה, אור יהודה, קריית אונו ועוד… לפירוק רכבים במרכז.
  • מכירה וקנייה של רכבים לפירוק: במהלך השנים נתקלנו באלפי לקוחות שסובלים מרכבם לאורך זמן ורק מעוניינים להיפטר ממנו. בשל כך, אנו מאפשרים ללקוחותינו למכור את רכבם ולקבל עליו את התגמול הגבוהה ביותר!

שירותי גרירה בדרך המהירה

להיתקע עם הרכב לא צריך להרוס לכם יום שלם! אנו מזמינים אתכם לשמור את מספר הטלפון שלנו וליצור אתנו קשר כדי שנחלץ אתכם כמה שיותר מהר! מחירים נוחים, צוותים מקצועיים, זמינות 24 שעות ביממה ואדיבות של הצוות המקצועי יהפכו את היום שלכם “לפחות נוראי”.

Recommended Posts