הגיע הזמן להתקדם לרכב חדיש יותר…

אם גם אתם עדיין נוסעים ברכב ישן יחסית ומחפשים את העיתוי המושלם להתקדם, הנה מספר סיבות שאולי יעזרו לכם להבין מדוע הזמן המושלם הוא בעצם עכשיו! רכב חדש יותר יעניק לכם ולמשפחתכם שלל יתרונות אשר בהחלט שווים את המאמץ גם אם נראה לכם שאין מדובר בעיתוי הנכון…

5 סיבות טובות להיפטר מהרכב הישן

1. בטיחות לנוסעים ברכב – זה דבר חשוב מאין כמוהו שהתחשב שהאנשים היקרים לכם עושים שימוש קבע ברכב, ככל שמדובר ברכב חדיש יותר כך תמצאו מערכות בטיחות חדשניות ומתקדמות יותר. תחום הבטיחות נמצא בצמיחה מתמדת ולכן מידי שנה עושים שימוש בטכנולוגיות טובות יותר בכל מה שקשור לבלמים, היגוי ומערכות נוספות שמטרתן לשפר את מערך הבטיחות של הרכב בזמן נסיעה או תאונה.

2. איכות נסיעה – ברכב חדש שונה ברוב המקרים מרכב ישן ללא קשר לסוג ולייצרן. כמו כל דבר בחיים גם רכבים מתבלים מה שמשפיע על איכות הנסיעה ומאפשרת לנהג ולנוסעים ברכב ליהנות מנסיעה חלקה ומהנה יותר.

3. תדירות ביקורים במוסך – זה פרמטר חשוב אשר משפיע בעיקר על ההוצאות השוטפות של תחזוקת הרכב, לרוב יש קשר ישיר בין מודל הרכב לבין כמות הבלאי והביקורים הנדרשים במוסך. חשוב לקחת בחשבון עניין זה שאתם חושבים על הוצאה הכרוכה בחידוש רכב, עדיף להשקיע את הכסף ברכב חדיש יותר על פני תיקונים של הרכב הישן.

4. רמת זיהום אוויר – בשנים האחרונות גדלה המודעות לזיהום האוויר באופן מהותי והרכבים השונים מדורגים גם ברמת הזיהום שהם יוצרים לסביבה. בחירה ברכב המשלב תפעולה עם חשמל זו דרך מצוינת לתרום את חלקכם במלחמה בזיהום האוויר ואפילו ליהנות מנסיעה חלקה ושקטה יותר.

5. חסכון בדלק – קשור באופן ישיר בסוג הרכב שמשרת אתכם, רכבים ישנים לרוב צורכים כמות גדולה של דלק ביחס למכוניות חדישות אשר משלבות מערכות מיוחדות לצריכה מופחתת בדלק. כמובן, עניין זה מושפע ביחס ישיר גם בנפח המנוע וסוג הרכב ולא רק במודל המתקדם.

להיפטר מהרכב הישן…

אז אתם כבר מבינים שהשקעה ברכב חדיש יותר היא השקעה משתלמת, עכשיו הגיע הזמן למכור את הרכב הישן. במידה ואתם מחפשים דרך קלה ומהירה למכור את הרכב אתם מוזמנים לבקר בפירוק הרכבים של גרר הארץ וליהנות מתמורה גבוהה עבור רכבכם וקבלת תשלום מיידי בעבורו ללא המתנה מיותרת.

לייעוץ חינם התקשרו עכשיו למספר 053-3351540

Recommended Posts