המדריך לרכישת חלקי חילוף לרכב…

שמדברים על תחזוקה של רכב כדאי לקחת בחשבון מצב בו תזדקקו להחליף מידי פעם חלקי חילוף שונים של הרכב. מלבד הטיפולים השוטפים של הרכב הכוללים החלפת שמנים ופילטרים ישנם מצבים של נזק לאחד מחלקי הרכב עקב תאונת דרכים או בלאי טבעי של החלק…

איך לרכוש חלקי חילוף מרכב לפירוק?

  • לתת למוסך להשיג עבורכם.חלקי חילוף לרכב מפירוק

ברוב המקרים כשיש צורך להחליף חלק ברכב אנו נעזרים במוסכניק שלנו להשגת החלק החליפי ואפילו לא בודקים כמה היה עולה לנו אותו חלק אם היינו משיגים אותו עצמאית. אין ספק כי זו הדרך הנוחה ביותר להשיג את החלק הרצוי אך לא תמיד הכי משתלמת. ברוב המקרים אתם תשלמו עמלה על אותו חלק שהמוסך השיג חוץ מהתשלום עבור התיקון עצמו. עלות החלק תיקבע באיכותו ומצבו.

  • להשיג את החלק בעצמך. 

ישנם מוסכים אשר יאפשרו לך להשיג את החלק בעצמך ולשלם רק עבור העבודה הנדרשת להחלפת החלק הישן. שיטה זו יכולה לחסוך לכם במקרים רבים לא מעט כסף בהתחשב בכל שלא תצטרכו לשלם למוסך את אותה עמלה על החלק. חלקי חילוף לרכב מפירוק או רכישה של חלק חדש תחליפי מחנות לחלקי חילוף אלו האפשרויות הפופולאריות למי שמחפש חלפים לרכב.

חשוב לציין כי לשיטות השונות יתרונות וחסרונות. שירות מלא מהמוסך יעלה יותר אבל יכלול אחריות על החלק מצד המוסכניק ואילו השגת החלק בעצמכם תחסוך לכם כסף אך תעביר את עניין האחריות של החלק אליכם מאחר ואתם אלו שסיפקתם את החלק החליפי של אותו רכב. ניתן להגיד כי בחירה בין האפשריות מושפעת מסוג החלק והעלות שלו כך שכל מקרה לגופו…

המדריך לקניית חלפים לרכב…

החלטתם להשיג חלק לרכב שלכם בכוחות עצמכם? גרר הארץ שמח לשתף אתכם במספר טיפים שיעזרו לכם לבצע רכישה נכונה וזולה יותר בשעת הצורך:

  • טיפול תקופתי לרכב – היא עניין חשוב לתחזוקה נכונה של כל רכב, בטיפול יש להחליף את החלקים אשר הפילטרים והשמנים במטרה לנקות את המערכות המרכזיות של הרכב ולאפשר לו לעבוד בצורה טובה יותר. בטיפול זה מחליפים: פילטר שמן, פילטר אויר, שמן מנוע, פילטר דלק ופילטר מזגן. יש באפשרותכם לקנות חלפים מקוריים או חליפיים, בעניין זה מומלץ דווקא ללכת על חלקים איכותיים יותר ולא לחסוך. גשו לחנות של חלקי חילוף עם רישיון הרכב על מנת שיוכלו לספק לכם חלקים מתאימים לסוג ומודל הרכב.
  • מגרש לפירוק רכבים – היא אפשרות מצוינת במידה ואתם מחפשים חלקי חילוף מקוריים לא במחיר של חדש. במגרשי פירוק ניתן למעשה למצוא רכבים שעברו תאונה ומהם ניתן לפרק חלקים שלא נפגעו. פתרון זה יכול לחסוך לכם בקלות מאות שקלים ועדיין תרכיבו לרכבכם חלק מקורי של היצרן.
  • חלקי חילוף לא מקוריים – נחשבת במקרים רבים לאפשרות מצוינת אשר מאפשרת לכם ליהנות מחלק חדש לגמרי במחיר משתלם הרבה יותר מהחלק המקורי. חשוב לציין כי יש מגוון רחב של חלקי חילוף לרכב באיכויות שונות ולא מקורי לא אומר בהכרח לא איכותי.
    תוכלו למצוא העתק מדויק של החלק שאתם צריכים גם באיכות ייצור גבוהה אשר עוברת את כל הסטנדרטים הדרושים ועדיין לשלם הרבה פחות מחלק מקורי מהיצרן…

 

אם אתם מחפשים חלקי חילוף איכותיים במחיר משתלם, אנו מזמינים אתכם לבקר במגרש הפירוק של גרר הארץ.
אנו עוסקים גם בקניית רכבים לפירוק ומציעים לכם לרכוש מגוון חלקים איכותיים לכל סוגי הרכבים  במחיר משתלם ביחס לשוק…

התקשרו עכשיו למספר 053-3351540 או השאירו הודעה ותיענו בהקדם!

קישורים שימושים:
>> קונה רכבים לפירוק
>> מכירת רכב לפירוק

Recommended Posts