לגיטימי לשמוע על רכבים שנגררו בשל תקלה שאינה ברת פתרון
בו במקום, תאונות חלילה ומקרים דומים..
כמו שאמרנו, כשאין ברירה.
אך מה אם נספר לכם שיש מקרים שרכבים נגררים כשלבעליהם הייתה ברירה?
נסביר.
גרירת רכבים וצבירת קנסות
רכבים ישנים, שלא מצליחים להימכר ממגוון סיבות, הורדו מהכביש ולאחר תאונה,
אלו רכבים שחלק גדול מבעליהם מעדיף להשאירם בחניות שונות או שטחים פתוחים ואיך נאמר את זה? לחכות שכוח עליון יבוא ויזיז את הרכב הזה או יעלים אותו..
מה שרוב האנשים לא יודעים רכבים מסוג זה נחשבים למזהם סביבתי וסבירות גבוהה שכאשר הם יתגלו הבעלים יאצלו לשאת בהוצאות קנסות עירייה והוצאות גרירת הרכב.
קצת מיותר לא?
אפשר להימנע מכך? בהחלט!
זה די תלוי בכם.. אנחנו קונים רכבים לפירוק גרר הארץ, מזמינים אתכם לחסוך מעצמכם את עגמת הנפש ואת ההוצאות הכספיות הרבות שלא יוסיפו לכיסכם דבר אלא רק יגרמו לו להינזק.
כל שעליכם לעשות הוא לפנות לקונים רכבים לפירוק ולברזל, באמצעות העברת בעלות פשוטה הרכב כבר לא על שמכם! אתם מקבלים תמוה כספית על המכירה וממשיכים לדרככם ללא כל הוצאה או חובה כספי.
כיצד זה ייתכן? ולמה שירצו את הרכב הישן או הפגום שלכם?
שאלה מתבקשת לחלוטין, הרי מה יש לנו לעשות עם רכב שאינו תקין ולא כשיר לנהיגה או במצב התיישנות שלא שווה לתקנו ועוד..? ובכן, התשובה היא פשוטה, בחלפי הרכב נעשה שימוש חוזר, מחזור, לאחר בדיקת הרכב וחלפיו יוחלט אלו חלפים יועברו למכירה חוזרת ואלו לברזל ובכך כל צד יוצא מורווח ואתם יכולים להיות שקטים לחלוטין שלא יפנו אליכם בענייני קנסות וגרירות למיניהם.
זכרו, לא גוררים רק אם חייבים.