שירותי גרירה- תמיד בצד הנהג

החורף כבר מזמן כאן והסערה שהייתה אולי תחזור שוב. הרכב כבר מוכן לחורף והכל תקין, אבל מה עושים במידה שנתקעים בבוץ? או שבדיוק הרכב לא מניע ואתה זקוק לשירותי גרר באופן מיידי? אז כדי לא להיתקע במצבים מסוג זה צריך להתכונן מראש ותמיד שיהיה בהישג יד את מספר הטלפון של הגרר שעליו אתה סומך, כי אין לדעת מה יקרה ולכן במיוחד בימי החורף חשוב להיות מוכנים מראש על כל צרה שלא תבוא.

תנו למומחים להוציא אתכם מהבוץ.

גם אם תכננתם יום חופש מהעבודה ורציתם לטייל ברחבי הארץ עם הרכב שלכם ופתאום אתם מוצאים את עצמכם בתוך הבוץ עמוק באדמה, נכון אולי הטיול כבר לא יהיה כמו שרציתם אבל זה הזמן לפנות לשירותי גרירה שיחלצו גרר הארץאתכם מהבוץ. בעזרת שירותי גרירה מקצועיים עם כלים מותאמים בדיוק למצבים כאלו וצוות מקצועי , הכל יהיה מאחוריכם ואתם לא תזכרו את היום הזה, אבל בשביל שזה יקרה חשוב מאד למצוא את החברה שתהיה תמיד לצידכם. אנו בחברת גרר הארץ מספקים שירותי רכב בקשת רחבת היקף כמו: שירותי גרירה, מכירת רכבים לפירוק, שירותי חילוץ ועוד. צוות מקצועי, מהיר ויעיל יוציא אתכם מהבוץ בכל שעות היממה.

מספר כללי זהירות ובטיחות שחשוב לדעת .

גם אם אתם נהגים מנוסים ,וותיקים, ומקצועיים חשובים לנקוט במשנה זהירות כאשר אתם נתקעים בבוץ:

נסו למצוא מקל או ענף או כל דבר שבעזרתו תוכלו לבדוק את עומק הבוץ בו נתקעתם, כך כאשר הבוץ כבר קשה הוא יציב יותר והרכב לא יכול לשקוע עוד.

דבר נוסף נסו לנסוע במהירות בינונית ובהילוך גבוה על מנת לא להיתקע בבוץ.

על כל מקרה שכזה , עדיף כמובן לקרוא לחברת גרר מנוסה ומקצועית כדי שתחלץ אתכם במהירות ועם הכלים המתאימים לכך.

למידע טיפים ושירותים נוספים שאנו בגרר הארץ נותנים תוכלו למצוא באתר ולקבל את כל המידע החשוב. והעיקר לנהוג בטוח.

Recommended Posts