גרירת רכב בתל אביב בשעות הלילה

תקוע עם הרכב באמצע הלילה?שירותי גרירה במרכז

שעות הלילה המאוחרות הן הבעייתיות ביותר בכל הקשור לגרירת רכבים. מצד אחד, הכבישים פנויים וקל הרבה יותר להגיע אל הרכב התקוע, אך מצד שני, כל המוסכים סגורים. נשאלת השאלה לאן גוררים רכבים תקולים בשעות הלילה? חברות הגרירה מציעות לבעלי הרכבים להמתין לשעות הבוקר, במידת האפשר, או לחילופין לגרור את הרכב אל חניון לילה או אל חניית הבית. מצבים בהם הרכב תקוע באמצע כביש מהיר אינם משאירים הרבה ברירה, יש לגרור את הרכב מהכביש במהרה, הימצאותו על הכביש מסכנת את שאר הנהגים.

מחפש קונה רכבים לפירוק או ברזל?

גרירת הרכב אל בית הלקוח

עם הגעת רכב הגרר אל המקום ניתן יהיה לגרור את הרכב לכל כתובת אותה יציין הלקוח, יש לזכור כי גרירה רחוקה כרוכה בעלות גבוהה יותר. בשעות הלילה המאוחרות, הבחירה הפשוטה ביותר תהיה גרירת הרכב אל החנייה בבית, אך לרוב, אין זו ההחלטה הנבונה ביותר. למחר היום, יהיה על בעל הרכב להזמין לביתו שירותי גרירה בשנית בכדי לגרור את הרכב אל המוסך. אפשרות נוספת תהיה הזמנת ניידת שירות לרכב אל הבית, המכונאים ינסו להניע את הרכב ולהביאו אל המוסך. גרירת הרכב אל החנייה בבית מומלצת כאשר מדובר בתקלה כמו מצבר ריק או מכל דלק ריק, תקלה אותה ניתן יהיה לפתור במגרש החנייה בבית.

גרירת הרכב אל חניון לילה

בשעות הלילה המאוחרות מומלץ יהיה לגרור את הרכב אל חניון לילה מאובטח המתוחזק על ידי חברת הגרירה, הרכב ימתין בחניון במשך הלילה ויועבר בשעות הבוקר אל המוסך. גרירת הרכב אל מקום חנייה בקרבת המוסך הסגור תוכל גם כן לפתור את הדילמה ולשרת את טובת הלקוח, אך לא ניתן להבטיח כי תהיה חנייה פנויה לצד המוסך. כמו כן, יש לתאם את הדברים מול המוסך.

היכן כדאי להזמין שירותי גרירת רכב?

חברות שירותי גרירה בישראל חולשות על פני הארץ כולה, כאשר בכל אזור פועלות מספר חברות המציעות שירותי גרירת רכבים בכמה מתכונות. ישנן חברות המציעות שירותי גרירה במתכונת של 24 שעות תוך הגעה מהירה, אחרות מציעות שירותי גרירה יחד עם ניידות תיקונים המאוישות על ידי טכנאים. הבחירה בשירותי גרר כאלו או אחרים מתבססת על פרמטרים כמו מחירים, זמן הגעה, מיקום וסוג השירות הדרוש.

זקוקים לשירותי גרירה וחילוץ באזור המרכז? התקשרו עכשיו לגרר הארץ 0533351540 / 0524130306 או השאירו פנייה בטופס יצירת הקשר.
ליהנות משירות מקצועי, הגעה מהירה, מחיר הוגן וזמינות ללקוח 24/7!

Recommended Posts